•  قوانین و مقررات عمومی

    کاربر گرامی لطفا جهت استفاده از خدمات سایت ،قوانین و مقررات استفاده از آن را به دقت مطالعه فرمائید.

    کلیه قوانین،فرآیند‌ها و رویه‌های خودرو وی آی پی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و عضویت در سایت و ثبت آگهی از سوی کاربر به منزله آگاهی و پذیرش قوانین و مقررات خودرو وی آی پی می‌باشد و کاربر یا مشتری موظف به رعایت قوانین و مقررات مذکور می‌باشد.چنانچه قوانین،رویه‌ها و خدمات خودرو وی آی پی تغییر نماید در همین صفحه اطلاعات آن بروزرسانی خواهد شد .

    کاربر:

    کاربر به شخصی اطلاق می‌شود که در سایت خودرو وی آی پی ثبت نام نماید.ثبت اطلاعات در حساب کاربری به هر شکل و به هر نحوی به منزله تایید صحت اطلاعات از سوی کاربر می‌باشد. 

    خدمات گیرنده:

    خدمات گیرنده به کاربری اطلاق می گردد که از طریق راه های موجود در سایت خودرو وی آی پی اقدام به ثبت درخواست استفاده از خدمات موجود در سامانه خودرو وی آی پی می نماید.

  •  حفظ حریم خصوصی

هدف خودرو وی آی پی حفظ و حراست از اطلاعات و حریم شخصی کاربران خود می‌باشد و در این راستا می‌کوشد این اطلاعات را در دیتا بیس خودرو وی آی پی ذخیره نماید و همچنین موارد امنیتی برای حفاظت از آن توسط خودرو وی آی پی صورت می‌گیرد. خودرو وی آی پی اطلاعات شخصی کاربر را محرمانه می‌داند و این اطلاعات را به شخص و سازمان دیگری منتقل نمی‌کند مگر در مواردی که با دستور قضایی،انتظامی یا اداری طبق قوانین جمهوری اسلامی‌ ایران موظف به ارائه آن به فرد، سازمان یا نهاد دیگری باشد.

  • مشاوره خرید و فروش

    ۱- مشاوران شما در خودرو وی آی پی تمام تلاش خود را می نمایند تا بهترین مشاوره را در اختیار شما قرار دهند؛از این رو،چنان‌چه به استناد ‌هریک از مشاوره‌ های دریافت‌ شده از طریق خودرو وی آی پی،هرگونه تصمیمی اتخاذ نمودید،مسئولیت انحصاری و عواقب مالی و قانونی آن برعهده‌ی شما می باشد و تحت هیچ شرایطی،هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه خودرو وی آی پی و هریک از مشاوران آن،نخواهد بود.

    ۲- انتخاب خدمت مشاوره خودرو به معنای پذیرش قوانین و مقررات سامانه خودرو وی آی پی می باشد.

    ۳- هرگونه ارتباط با مشاوران خودرو وی آی پی فقط از طریق سامانه خودرو وی آی پی امکان پذیر است و برقراری ارتباط خارج از خودرو وی آی پی خلاف قوانین و مقررات خودرو وی آی پی است.

  • فروش ، معاوضه خودرو

    ۱- مسئولیت هر گونه تخلف اعم از مقررات راهنمایی و رانندگی،کیفری و حقوقی که با استفاده از مورد معامله از زمان تحویل تا زمان انتقال مالکیت صورت بگیرد بر عهده منتقل الیه می باشد.

    ۲- اجرای تعهدات طرفین ازجمله پرداخت ثمن معامله و انجام تشریفات تنظیم سند انتقال رسمی به نام منتقل الیه بر عهده متعاملین می باشد و خودرو وی آی پی هیچ تعهدی در قبال تعهدات طرفین ندارد.

    ۳- در صورتیکه معلوم گردد مورد معامله به هر علتی مانند مصادره،رهن،عملیات اجرایی دادگستری یا اجرای اسناد رسمی،مستحق للغیر و یا غصبی بودن،قانوناً قابل انتقال به منتقل الیه نبوده،مراجع قضایی صلاحیت حل و فصل موضوع اختلاف را خواهند داشت و خودرو وی آی پی مسئولیتی نداشته و اساساً مرجع حل اختلاف،حصول سازش و یا هر اقدام دیگر نمی باشد.

    ۴- انتخاب خدمت فروش اختصاصی و فوری به معنای پذیرش شرایط و قوانین و مقررات سامانه خودرو وی آی پی می باشد.

    ۵- عواقب بازدیدهایی غیر از هماهنگی خودرو وی آی پی،با خود مالک است و خودرو وی آی پی هیچگونه مسئولیتی در قبال بروز تبعات احتمالی نخواهد داشت.

    ۶- فروشنده موظف است هرگونه معامله و تصمیم فروش خودرو خود از طرق دیگر را بلافاصله به خودرو وی آی پی اطلاع دهد.بدیهی است در صورت انجام معامله معارض،خودرو وی آی پی مسئولیتی نداشته و جمیع عواقب آن با فروشنده است.

    ۷- اعلام هرگونه تغییر قیمت و مشخصات خودرو اعلامی پس از بازدید و بررسی خودرو،به خودرو وی آی پی الزامی است.

    ۸- ارائه مدارک خودرو(سند مالکیت،وکالت نامه، بیمه نامه و …)دال بر مالکیت فروشنده بر خودرو مذکور،الزامی می باشد.

    ۹- فروشنده موظف است همکاری های لازم جهت تسهیل روند بازدید و بررسی خودرو و انجام فرآیند فروش را با خودرو وی آی پی داشته باشد.

    ۱۰- فروشنده حق واگذاری خودرو خود را خارج از فرآیندهای سامانه خودرو وی آی پی،به خریداران معرفی شده از سوی این سامانه،از خود ساقط می نماید.

    ۱۱- در صورت انصراف درخواست کننده پس از حضور نماینده خودرو وی آی پی در محل جهت بازدید و بررسی خودرو،هزینه ایاب و ذهاب از درخواست کننده دریافت می گردد.

    ۱۲- خودرو وی آی پی ضامن اجرای معاملاتی که توسط طرفین انجام می شود،نمی باشد.

    ۱۳- خدمات گیرنده اعلام می دارد که در کمال صحت و صداقت،اطلاعات فرم های مربوطه را تکمیل نماید و بدیهی است در صورت احراز خلاف آن،کلیه مسئولیت های آن را می پذیرد.

  • کارشناسی

    ۱- مشخصات مشاور ارائه خدمات قبل از شروع فرآیند مشاوره کارشناسی بایستی توسط خدمات گیرنده بررسی شده و در صورت عدم تطبیق مشخصات به خودرو وی آی پی اعلام شود.

    ۲- مشاور اعزامی خودرو وی آی پی تنها مسئول ارائه همان خدمت درخواستی می باشد و امکان ارائه دیگر خدمات خارج از حیطه کاری خود را ندارد.

    ۳- خودروی خدمات گیرنده می بایست عاری از هرگونه اقلام قیمتی و تجهیزات غیرضروری و خطرناک (مواد قابل اشتعال ، مواد منفجره،سمی و …) باشد.بدیهی است خودرو وی آی پی هیچ مسئولیتی در قبال مفقودی اقلام و آسیب دیدگی خودرو در هنگام ارائه خدمات نخواهد داشت.

    ۴- بدنه خودرو قبل از فرآیند مشاوره کارشناسی بایستی کاملاً تمیز بوده و محل قرار گیری خودرو بایستی نور مناسب داشته باشد،در مواقعی که هوا برفی یا بارانی است بایستی خودرو در مکان مسقف(پارکینگ) قرار بگیرد.

    ۵- انتخاب یک خدمت به معنای پذیرش هزینه آن خدمت توسط خدمات گیرنده می باشد.پس از انتخاب و پرداخت هزینه ی مربوط به آن و انجام مشاوره کارشناسی،امکان استرداد وجه پرداخت شده وجود نخواهد داشت.

    ۶- در خدمت مشاوره کارشناسی سایت خودرو وی آی پی،مشاوران ما فقط اقدام به بررسی بدنه،موتوری و آپشن نموده و در جهت رفع نقص یا ایرادات احتمالی این قطعات هیچ تعهدی ندارند.در صورت درخواست خدمات گیرنده، خودروهایی که نیاز به ارائه دیگر خدمات خودرو وی آی پی دارند می توانند از طریق سایت اقدام به ثبت درخواست نمایند.

    ۷- کارکرد واقعی خودرو از جمله مواردی است که حتی در صورت اتصال دستگاه دیاگ و نشان دادن کیلومتر مسافت پیموده شده می تواند مخفی بماند به عبارتی امکان کم کردن کیلومتر به نحوی وجود دارد که قابل تشخیص توسط هیچ دستگاه دیاگی نباشد،بدین منظور مشاوران خودرو وی آی پی با استفاده از تجارب قادر به تشخیص عرفی و تقریبی کیلومتر بوده و امکان تشخیص دقیق کیلومتر مسافت پیموده شده وجود ندارد.

    ۸- در خصوص تایید اصالت خودرو،دو تکه بودن و اتاق تعویضی و عیوب مستوره،فقط توسط کارشناسان راهور مستقر در مراکز تعویض پلاک امکان پذیر و معتبر است.

    ۹- سایت خودرو وی آی پی و مشاوران این سایت هیچ گونه مسئولیتی بابت قیمت خودرو در هنگام معامله ندارند و قیمت گذاری مشاوران خودرو وی آی پی صرفا جهت مشاوره به خدمات گیرنده می باشد.

    ۱۰- گزارش کار ارائه شده صرفا جهت اطلاع خدمات گیرنده بوده و فاقد هرگونه ارزش قانونی دیگر است.

  •  ثبت آگهی

    ۱-نمایش آگهی هر کاربر در سایت به معنای تایید آن نیست و تمامی مسئولیت های آن بر عهده خود کاربر می باشد.

    ۲-علیرغم اینکه مدیریت سایت نیز می تواند آگهی ها را ویرایش و حذف نماید،وظیفه اصلی این کار بر عهده خود کاربر می باشد.

    ۳-مدیریت سایت خودرو وی آی پی در حد امکان از ویرایش یا حذف مطالب ارسالی خودداری خواهد کرد،مگر اینکه مطالب دارای کلمات رکیک،محتوای ضد اسلامی و اخلاقی و مغایر با محدوده تعیین شده در قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.همچنین مطالبی که توسط کاربر با نام مستعار درج می گردد در صورتی که دارای بار حقوقی باشد،ویرایش یا حذف خواهد شد.

    ۴-چنانچه از ناحیه مراجع ذیصلاح قانونی،انتظامی و اداری دستور حذف آگهی صادر شده باشد،دورهاتو فوراً اقدام به حذف آگهی می نماید.

    ۵-در سایت خودرو وی آی پی کاربر(ثبت کننده اطلاعات)،شخصاً مالک مطالب ارائه شده محسوب می شود و خودرو وی آی پی نسبت به اطلاعات ارائه شده هیچگونه مسئولیتی نداشته و نمی تواند صحت آگهی ها را تضمین نماید و هیچگونه تعهد یا مسئولیتی در قبال آگهی ها برعهده نخواهد داشت.

    ۶-در صورت خرید بسته های ثبت آگهی توسط کاربر،لغو خرید و عودت وجه بسته های مورد نظر به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد و کاربر می تواند تا پایان مدت اعتبار بسته اقدام به ثبت آگهی نماید.

    ۷-مسئولیت استفاده از آگهی های این سامانه بر عهده شماست و خودرو وی آی پی هیچ تعهدى در قبال خسارات مستقیم،تبعی،اتفاقى،حقوقی،کیفرى و غیرمستقیم ناشى از دسترسى و استفاده شما از این سامانه را ندارد.